اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

قهرمانی سازمان فرهنگی در شب تاریخی سالن بهشتی مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۱۲۱۸
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
قهرمانی سازمان فرهنگی در شب تاریخی سالن بهشتی مشهد + فیلم
رقابت‌های فوتسال جام رمضان مشهد با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد بعد از یک ماه سخت و فشرده سرانجام با قهرمانی تیم سازمان فرهنگی خاتمه یافت. در شب پایانی این بازی‌ها سالن شهید بهشتی مشهد درحالی که مملو از علاقه‌مندان و طرفداران فوتسال بود، میزبان دو تیم انصارالحجه و سازمان فرهنگی در دیدار فینال بود؛ مسابقه جذابی که در پایان وقت‌های بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و در ماراتن پنالتی‌ها این سازمان فرهنگی بود که عنوان قهرمانی را به خودش اختصاص داد. در بازی رده‌بندی هم تیم برق ماهان موفق شد با دو گل جزیره خضرا را شکست دهد و روی سکوی سومی بایستد.

شب تاریخی سالن بهشتی

حضور پرشور تماشاگران در دیدار پایانی جام رمضان مشهد باعث شد تا صحنه‌های جذابی در سالن بهشتی رقم بخورد. درحالی که هنوز بازی نهایی شروع نشده بود، تمام سکوهای سالن پر شده و هواداران مشغول تشویق تیم‌های موردعلاقه‌شان بودند. آتش‌بازی روی سکوها، تشویق با نورهای موبایل و تشویق ایسلندی در کنار بوق‌ها و شیپورهای طرفداران باعث شد تا قاب‌عکس‌های نابی از این مسابقه ثبت شود.

حضور ستاره‌های لیگ‌برتری در فینال

ترکیب دو تیم انصارالحجه و سازمان فرهنگی از ستاره‌های فعلی و قبلی فوتسال مشهد تشکیل شده بود. علی ابراهیمی، عادل برجسته، ‏حامد ثنایی، سجاد امانی، سینا اسدی و سجاد عادلی ستاره‌های لیگ‌برتری تیم انصارالحجه بودند و ناصر عجم، جواد گریوانی، سیدهاشم ‏سجادیان، ایمان احمدی و هادی غفاریان جزو نسل پیشین فوتسال مشهد بودند که برای برگزاری مسابقه فینال دور هم جمع شده بودند.

رکورد تاریخی با اعداد رویایی

مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد با حضور ۳۲۰ تیم و حدود ۳۵۰۰ ورزشکار و مربی در ۱۰ سالن شهرداری مشهد برگزار شد.

براساس آمار این دوره، رکورد حضور بیشترین تیم و ورزشکار را در ۳دهه اخیر شکسته است.

کیانی: هدف اصلی جام رمضان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی است

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری مشهد در حاشیه برگزاری مسابقه فینال جام رمضان و در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز بیان کرد: رشته ورزشی فوتسال، ویترین جشنواره برکت و کرامت بود و ما پیش از این با ۳۲۰ تیمی که در این دوره ثبت‌نام کرده بودند، غافل‌گیر شده بودیم؛ اما در شب پایانی باید این را عنوان کنم که استقبال بی‌نظیر هواداران در این شب‌ها و به‌ویژه بازی پایانی، تمام محاسبات ما را برهم زد.

جواد کیانی همچنین افزود: این جشنواره به خوبی به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده است. هدف اصلی ما در مجموعه شهرداری از برگزاری این دوره، ایجاد شورونشاط اجتماعی و آشتی شهروندان با امر ورزش بود که فضای سالن بهشتی نشان می‌دهد به‌درستی در مسیرمان حرکت کرده‌ایم.

حاجی‌بگلو: از تمام پتانسیلمان در امر ورزش استفاده می‌کنیم

سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در دوره ششم، از تمام پتانسیل و ظرفیت خود در بخش ورزش استفاده کرده است‌. الحق‌والانصاف باید به مدیران و معاونت محترم سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد دست‌مریزاد گفت که چنین‌جشنواره بزرگی را راهبری و اجرا کرده‌اند. ایجاد نشاط اجتماعی و شادابی جوانان این شهر به‌عنوان ماموریت اصلی کمیسیون ورزشی شورا و معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری است که به‌خوبی نتایج آن را در شب‌های ماه مبارک رمضان و در سالن‌های شهری دیدیم.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در ادامه افزود: باید تمام توانمان را به کار بگیریم تا با توجه به مصوبات و اعتبارات خوبی که در زمینه زیرساخت‌های ورزشی درنظر گرفته‌ایم، فضایی را ایجاد کنیم که برنامه‌های این‌چنینی تداوم داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->